Sunday, May 29, 2011

Preparing for visitors


(no)
Denne uken så fikk jeg mitt første besøk fra Norge, lillebror og kjæresten hans. Har gledet meg til å kunne vise dem hvordan jeg bor og ikke minst Bogotá. I påvente av at de skulle komme så har jeg denne uken brukt tid på å forberede leiligheten. Klesvasken var bare noe av det som måtte ordnes før de ankom.

(en)
This week I was going to get my first visit from Norway, my brother and his girlfriend. Have been looking forward to show how I'm living and not at least Bogotá. While I was waiting for them to come I have been using the time to clean the apartment. The laundry was only a small part of what's needed to be done before they arrived.

(no)
Men før jeg fikk startet på forberedelsene fikk jeg influensa på mandag og ble sengeliggende noen dager. Dette passet veldig dårlig siden de skulle komme torsdag og det var mye som skulle ordnes. Under ser dere en type "te" som jeg drakk i håp om at jeg skulle bli bedre. Hver kopp inneholder 500 milligram acetaminofén, i Norge bedre kjent som paracetamol. Vet ikke om det hjalp, men det var uansett godt med litt varmt å drikke for en sår hals.

(en)
But before I was able to get started with the preparations I got the flu on Monday and had to stay in bed. This was very inconvenient as they was going to arrive on Thursday and there were a lot to take care of. Below you can see a type of "tea" I drank hoping to get well faster. Each cup contains 500 milligrams of acetaminophen or paracetamol. I don't know if it was for any good but none the less it was good for a sore throat.

1 comment:

  1. Ja, ja du er nå mamma's lille gull
    fortsatt selv om du har passert 30.
    Kos dere.
    Klem.

    ReplyDelete