Friday, June 24, 2011

She's finally here!

(no)
Etter nok en norgestur så er jeg tilbake i Bogotá. Reiseruten var Bogotá-Oslo-Bogotá på fire dager, hvorav to av dem på reisefot. Det er nok en tur jeg ikke kommer til å gjennomføre igjen med det første. Ble helt sliten av all sittingen på flyene. Men denne gangen reiste jeg ikke alene tilbake til Colombia. Nå var jeg så heldig av å ha følge med kjæresten min.

Det er veldig godt å endelig ha deg her sammen med meg jenta mi!

(en)
After yet a trip to Norway I'm back in Bogotá. The travel plan was Bogotá-Oslo-Bogotá in four days in which two of them spent on traveling. This is a trip I'll not repeat in the nearest future. Got exhausted of all the time I spent sitting on the planes. But this time I didn't travel alone back to Colombia. Now I was so fortunate to have the company my girlfriend.

It's very nice that you finally joined me here!

 
(no) Her er hun i full gang med å gjøre det tidligere ungkarsredet mer levelig.
(en) Here she in the process of doing the former bachelor nest more livable.

 
(no)
En annen ting som er endret seg etter at hun kom er at det er blitt langt mer spising hjemme. Forskjellen fra da jeg bodde alene er at maten er mer variert og generelt er mer smakelig da hun er flinkere til å lage mat. I tillegg så er det hyggelig å nå kunne spise middag sammen med noen :-).

(en)
Another thing which have changed after she has arrived is that I now eat more at home. I have a more varied diet and in general the food taste better since she's a better cook than me. And it's a lot nicer to eat dinner with someone :-).

 
(no)
Etter hennes kvinnelig touch her så er det blitt langt hyggeligere i leiligheten. Det er nå mer som et hjem.

(en)
After that she has put on her womanly touch the apartment looks a lot more like a home.

4 comments:

  1. Hallo dere to.
    Esat, jeg savner deg utrolig, men er glad for at du er i full "sving" i unkarsleiligheten.
    Håper at du trives. God klem til dere begge to fra mamma/svigers og Mira.

    ReplyDelete
  2. Ja, det er alltid en god ting med litt kvinnelig-touch ;)
    Så fint dere har det.
    Klem

    ReplyDelete
  3. jaa, bra dere er sammen. Gleder meg til å komme om ca. en drøy uke. Flyreisen kunne jeg godt droppe men det skal nok gå bra. Vi får planlegge noen turer. Tom

    ReplyDelete
  4. @Mamma
    Esat(?) koser seg med å gjøre det hjemmekoselig i leiligheten. Og vi savner deg, begge to.

    @Sol
    Blir alltid litt stusslig uten :-).

    @Tom
    Ja, vi koser oss masse sammen og gleder oss til at dere kommer. Vi regner med at vi skal klare å finne på noe morsomt å gjøre.

    ReplyDelete