Monday, March 21, 2011

While I wait for the contract signing

 
(no)
Jeg flyttet til Bogotá på lørdag. Dette er ikke til den tidligere omtalte leiligheten, men til en venn jeg jobber sammen med. Dette er for å komme nærmere stedene jeg har sett på som potensielle bosteder og gjør det lettere gjøre avtaler for visninger. De siste dagene har jeg vært i litt stakkarslig form. Er nok etterdønninger etter influensaen jeg hadde i forrige uke. Men i dag følte jeg meg i god form og ønsket ta meg en løpetur. Det var da jeg skulle finne frem løpeskoene jeg oppdaget at de nok ble igjen på forrige bopel. Så da blir det en tur tilbake til Soacha snarere enn jeg hadde tenkt. Som en erstatningstur så tok jeg meg en liten gåtur i byen. Valgte å gjøre meg litt mer kjent i området rundt "Parque de la 93". Tok et par bilder på min vei.

(en)
I moved to Bogotá on Saturday. The move wasn't to the earlier mentioned apartment but to a friend I work with. Now I'm a lot closer to the areas I'm looking at as potential living areas and it makes it easier to do appointments for viewings. The last days I have been in a little poor shape, I guess it's the rest of the flu from last week leaving the body. But today I felt in good shape and decided to go for a run. But I realized quickly that my running shoes are left behind at my previous home. So this means I have to take a trip back to Soacha earlier than planned. As a replacement for the run I took a walk in the town around the area of "Parque de la 93". Took a couple of pictures along the way.

 

 
(no)
På min ferd østover i byen så kom jeg over en annen liten hyggelig park. Det er merkbart at jeg er i den nordlige delen av byen. Parkene er generelt finere og mer velholdte her.

(en)
On my way east in the city I came across this little charming park. It's noticable that i'm in the northern part of the city. The parks are in general nicer and better maintained here.

 

 

2 comments:

  1. Så fint det var der!! Kanskje jeg kommer til å like meg der nede.... :)
    Håper på gode nyheter ang.leiligheten i dag!!! Lykke til :)

    ReplyDelete
  2. Hei kjærsten!
    Ja, det er mange fine områder her. Tror du kommer til å like deg her.
    De gode nyhetene om leiligheten kjenner du allerede til :-)

    ReplyDelete