Sunday, March 20, 2011

Looking good

(no)
I går var jeg og så på den leiligheten jeg helst vil ha. Den er litt finere enn leiligheten jeg omtalte her Renting an apartment in Colombia. Den er ikke bare finere, men den er også en del mindre, og billigere og passer bedre for meg og etter hvert kjærsten når hun kommer. Hadde også denne gangen med meg hjelp, noe som er veldig deilig og det gir et godt inntrykk å stille mannsterke opp :-). Det ble sagt at jeg skulle få den, men det måtte avklares med eier siden jeg kun skal leie den for åtte måneder. Planen er at kontrakten skal undertegnes på tirsdag. Så da er det bare å vente og se hvordan dette går. Ingenting er sikkert før papirene er undertegnet. Kan nevne at visning av leiligheten og leiekontrakten inngås med et eiendomsfirma. Han vi møtte i går virket veldig seriøs og ryddig så jeg har stor tro på at dette skal ordne seg.

(en)
Yesterday I viewed the apartment I want the most. It´s a little better looking inside than the apartment I wrote about here Renting an apartment in Colombia. It´s not only better looking but it´s also smaller and cheaper and suites my girlfriend and me better. Also this time I had brought with me help. I appreciate the help very much as it makes it a lot easier for me and it looks good to show up in great numbers :-). I was told I was going to be able to rent the apartment but it had to be accepted by the owner since I´m only renting it for eight months. The plan is that the contract is to be signed on Tuesday. So now it´s only waiting and see how it goes. Nothing is for sure until the paper is signed. Worth to mention that both the viewing and the contract is done by an real estate company. The man we met yesterday gave the impression to be serious and a man of his word and I beleive this is going to be OK on Tuesday.

2 comments:

  1. Håper du får den!
    Var akkurat hos Hilde og Lars for å si hade til dem. De reiser i morgen tidlig. Skikkelig spennende. Hørte at dere har hatt litt kontakt allerede :)

    ReplyDelete
  2. Hei Solveig!
    Det håper virkelig jeg også. Nå venter jeg bare på at tiden skal gå.
    Blir spennende ja.

    Hadde litt kontakt med Hilde på facebook forrige dagen. Blir hyggelig å få møtt dem.

    ReplyDelete