Thursday, September 15, 2011

The ball has started rolling

(no)
I dag hadde jeg et møte med min fremtidige spansklærer, Tatiana. Hun var veldig hyggelig. Blir rart å starte på organisert læring igjen. Lenge siden sist. Hvis jeg husker riktig så har jeg ikke hatt undervisning siden første uka av april. Ser veldig frem mot det.
Tidligere på dagen sendte jeg også min første forespørsel på frivillig arbeid. Vet ikke helt hva de kan tilby, men det blir spennende å se hva de svarer. Jeg er også åpen for forslag hvis det er noen der ute som vet om noe eller har erfaring med noen organisasjoner. Ønsker å jobbe med mennesker slik at jeg får praktisert spansk. En restriksjon er at det må være i Bogotá. Vennligst fyll ut enten i kommentarfeltet under, Facebook eller på mail.

(en)
Today I had a meeting with my future Spanish teacher, Tatiana. She's really nice. Going to be strange to start on organized learning again. It's been long time without. If I remember correctly I haven't had a class since first week of April. Looking forward to it.
Earlier today I sent my first request regarding volunteering. I'm not really sure what they can offer but I'm excited to see the answer. I'm also open for suggestions from you readers. It can be an organization you know about or have experience with. Wish to work with people so I can practice my Spanish. One restriction is that it has to be in Bogotá. Please use either the commentary field beneath, Facebook or send it by email.

No comments:

Post a Comment