Tuesday, September 13, 2011

Alone, again

(no)
Nå er jeg igjen alene i Colombia. Esther-Lill dro tilbake til Norge sammen med Stian og Elin som var på besøk. Må si at jeg var blitt vant til å ha deg her kjæresten min og at jeg savner deg masse! Det er blitt veldig stille her etter at du dro, og det mener jeg i negativ forstand. Kostholdet har også endet seg drastisk. Jeg er også tilbake på "dietten" jeg hadde før du kom. Og med det mener jeg et langt mer enfoldig kosthold. Verken frokost eller middag kommer noen gang til å bli det samme :-(.
En ting jeg er ferd med å ordne meg er spankslærer, skal møte henne torsdag. Blir spennende å møte henne. Godt hun også snakker engelsk siden det er lenge siden jeg har praktisert spansk. Takk for hjelpen med å finne en lærer Gabriel.
En annen ting jeg skal jobbe med fremover er å skaffe meg noe å gjøre. Har en god formening om hva jeg vil gjøre, så nå gjenstår det litt googling og å sende noen forespørsler. Ser frem til å komme i gang.

(en)
Now I'm once again alone in Colombia. Esther-Lill went back to Norway with Stian and Elin which visited us. I had been used to have you around and I miss you a lot! It a lot more quiet here since you left and this is meant in a bad way. The diet has also changed drastically. I'm back on the "diet" I was on before you came. It's a lot more simplistic now. Nor breakfast or dinner are going to be the same anymore :-(.
One other thing is that I'm about to arrange with a Spanish teacher. I'm meeting her on Thursday and I'm looking forward to it. It's a good thing she speaks English since it's so long time since I have practiced Spanish. Thank you for helping me finding a teacher Gabriel.
Another thing I'm working on is to arrange something to do for myself. I have a good idea on what I want to do so what's left is some googling and to send some requests. It's going to be nice to get started.

2 comments:

  1. Hæij Kjærsten!!!
    Ja, det var litt tristere å dra fra deg enn jeg hadde tenkt.
    Håper tiden går kjempe fort, så du kommer fort tilbake til meg!!
    Savner deg masse!!
    Lykke til med alt du skal gjøre!!!
    Veldig glad i deg kjærsten!!
    Stoooor klem fra bare dinsin!!!

    ReplyDelete
  2. Hei kjære!
    Ja, det var veldig rart etter at du hadde dratt.
    Det er vel rundt to og en halv måned igjen, og det går fort. Spesielt hvis jeg finner noe morsomt å gjøre.
    Veldig glad i deg også jenta mi! Skypes snart igjen. :-* dinsin

    ReplyDelete