Sunday, September 18, 2011

My new car

(no) Bildet er fra salgsannonsen på finn.no.
(en) The picture is from the sales ad at finn.no.

(no)
Jeg har kjøpt meg en bil! Riktignok ikke her i Colombia, men i Norge. Valget fant på en Saab 9-3 1999 modell. Dette er ikke det første møtet mitt med en bil som har opprinnelse fra vårt naboland Sverige. For noen år siden kjørte jeg en Volvo 240 GLE. Pålitelig som et sveitsisk ur. Får håpe Saaben er like trofast. Den ble hentet i dag av Esther-Lill og Christian. Tusen takk for innsatsen med å hente den! Investeringen er et ledd i forberedelsene med hjemreise til Norge senere i år. Jeg slo til litt tidligere enn jeg hadde planlagt siden kilometerstanden på bilen var lav og den ser visst velholdt ut, sier de som har sett den på annet enn bilder.
Ønsker også å rette en stor takk til Stian og Elin, som tidligere var på besøk hos oss i Colombia, for at dere kan opbevare bilen for meg til jeg kommer hjem. Veldig praktisk :-).

I morgen skal jeg ha min første spansktime med Tatiana. Er spent, men gleder meg også.

(en)
I have bought a car! Not here in Colombia but in Norway. Chose a Saab 9-3 1999 model. This is not my first experience with a car with origin with our neighbor country Sweden. For some years ago I drove a Volvo 240 GLE. Trustful as a Swiss clock. Hopefully the Saab is this too. It was brought home by Esther-Lill and Christian. Thank's a lot for doing this for me. The investment is a preparation for my return to Norway later this year. I bought a car earlier than planned since it had a low milage and it looked as it was taken care of, at least they say who has seen it on other than pictures. Also wish to thank Stian and Elin, which visited us earlier in Colombia, to be able to storage the car for me until I come home. Very practical :-).

Tomorrow I have my first Spanish lesson with Tatiana. I'm excited but also looking forward to it.

No comments:

Post a Comment