Wednesday, September 28, 2011

Exciting time ahead

(no)
For en tid tilbake i posten The ball has started rolling så skrev jeg om at nå begynte ting å skje. Og det stemte det, men ting har tatt lenger tid enn planlagt. Jeg er kommet i gang med spanskundervisningen og synes den går helt greit. Mangler noe basis og en del ord og ikke minst uttrykk. Men må se positivt på det, for det kan bare bli bedre.
Når det gjelder tilbakemeldingen på frivillig arbeid jeg nevnte så har jeg ikke hørt noe. Det kan komme av formuleringen i e-posten, men også det faktum at å sende en e-post her noen ganger kan være som å sende den inn i et svart hull. Det som gjelder er å ringe eller min favoritt, personlig oppmøte.

Jeg har i den siste tiden vært litt slapp og uinspirert. Ble litt stusserlig å plutselig bli helt alene i leiligheten etter at kjæresten dro hjem. Dette er første gang jeg er helt alene her uten å ha noe å gjøre på dagtid. Men det endrer seg forhåpentligvis om ikke så alt for lenge. Var i dag i kontakt med en stiftelse, personlig oppmøte siden jeg ikke hadde fått noe svar på mailen jeg hadde sendt tidligere, og nå har jeg et møte førstkommende lørdag. Ser veldig frem mot det :-).

(en)
Some time ago in the post The ball has started rolling I wrote about that thing was starting to happen. This was true but it's taken longer time than planned. I have started the Spanish course and feel it goes OK. Lacks some basis and lots of words and not at least expressions. But I have to look at it in a positive perspective, it can only be better from now.
With regard to the response of voluntary work I mentioned I haven't heard anything. It might have been the way I formulated me in the mail but it's a fact that sending mail here can sometimes be like sending the mail into a black hole. I recommend to call or my personal favorite, personal attendance.

I have lately been a bit lazy and uninspired. It suddenly got a bit pitiful when I'm all alone in the apartment after my girlfriend returned to Norway. This is the first time I'm all alone without have nothing to do at daytime. But this is hopefully going to change soon. Today I was in contact with a foundation, personal attendance since I hadn't got an answer on the mail I sent earlier, and now I have a meeting this Saturday. Looking forward to it.

No comments:

Post a Comment