Thursday, September 1, 2011

Ohhh the pain!

 

(no)
Så var vi tilbake i Bogotá og tilbake til gamle rutiner igjen. Men det varer ikke lenge. I morgen kveld fredag, colombiansk tid, så får vi nok en gang besøk. Blir veldig hyggelig, men det blir nok også litt repitisjon av hva vi har gjort tidligere hva angår severdigheter.
Under forberedelsene så er kjæresten litt syk. Bildet ble tatt i går. Det er veldig synd på henne! Hun er heldigvis mye bedre og tilbake på beina i dag :-).

(en)
Then we were back in Bogotá and back to the old routines again but it won't last for long. Tomorrow night Friday, Colombian time, we once again get visitors. It's going to be very nice but also some repetition of what we've done earlier regarding tourist attractions.
While we prepared for visitors my girlfriend have been a little sick. Picture was taken yesterday. It's very pity on her! Luckily she's a lot better and back on her feet today :-).

(no)
Så over til noe helt annet. Jeg var ute og løp meg en tur i går og det ble en smertefull opplevelse. Det er noe av det mest skuffende jeg har vært med på i det siste. Med utgangspunkt i at jeg ikke er noen ungdom lengre og er relativt tung i kroppen så vet jeg noenlunde hva som venter meg når jeg legger ut på tur. Det som gjorde det så skuffende er at det er ikke den første turen i det siste, tok meg faktisk et par runder på tredemølle når vi var i Cartagena og det gikk så greit. Det startet å bli tungt allerede etter i overkant av fem minutter. Skjønte da at dette ikke var min dag, men var innstilt på ikke å avbryte. Så etter rundt en time og 15 minutter med blanding av jogging og rask gange, så var jeg endelig hjemme igjen, men langt fra fornøyd. Men i dag er en ny dag og jeg tror jeg skal forsøke meg igjen i kveld, men er mer forberedt på skuffelse denne gangen.

(en)
Then over to something completely different. Yesterday I went for a run and it was a painful experience. It is some of the most disappointing things I have done lately. Based on that I no longer is a youth anymore and is relatively heavy I think I know what to expect when I start running. The thing that made it so disappointing is that this it not the first trip lately, I actually run twice on the treadmill when we were in Cartagena and it went so well. I started to get tired already after just about five minutes. I realized that this was not my day but I didn't want to abort. So after an hour and 15 minutes with a mix of jogging and fast walking I was finally back home but far from pleased. Today is a new day and I think I'll try again tonight but I'm more prepared to get disappointed this time.

4 comments:

  1. Jeg er så pen når jeg er syk ser jeg he!he!
    Du er flink du kjærsten....men blir det no joggings i dag/kveld?
    Tuddeluuuuu :)

    ReplyDelete
  2. Hmmm. Tiden går fort når en skal blogge så joggeturen utsetter jeg elegant til i morgen.

    ReplyDelete
  3. Dere er herlige!! Esther Lill , du ser ordentlig syk ut på det bilde. Godt du fikk rigga deg til med alt tilgjengelig rundt deg. Lykke til med joggings Andreas. Snart løper du som et lyn o`yeee:)

    klem fra Inger

    ReplyDelete
  4. Hei Inger!
    Ja, hun var veldig veldig flink til å slappe av.
    Jeg trenger all lykke for at fortsettelsen på treningen skal gå bra :-).

    ReplyDelete