Tuesday, January 18, 2011

Overraskelser i kø / Surprise surprise

(no)
Som en utrolig hyggelig overraskelse så klarte jeg å få snakket og sett mamma på Skype i går. Det gikk ikke uten plunder, men med litt veiledning over telefonen så fikk vi det til. Det hadde jeg virkelig ikke trodd, du overrasket meg litt der mamma.
I tillegg fikk jeg snakket med kjærsten rett etterpå som en ekstra bonus. Det er jo som alltid veldig hyggelig, selv om jeg savner deg masse. Gårdsdagen fikk en flott avslutning :-).

(en)
As a very nice surprice I got to talk and seen my mom on Skype yesterday. I didn't go without a little trouble but with some guidance over the phone we made it happen. I wouldn't dream of talking to mom on Skype without her getting help from my dad.
In addition I got to talk to my girlfriend right afterward. Miss you a lot. Yesterday was a very nice day for me :-).

4 comments:

  1. hei du.

    ja du ser, mamma kan hvis hun vill =)

    har nå ordna skype, og lagt deg til... gi meg beskjed når du har tid så kan vi se om det funker =) er hjemme fra jobb torsdag etter klokka 5, fredag reiser jeg til Norrköping eller no, og blir til lördag...

    alltid deilig med en ISKALD dusj etter en god löpeökt tidlig om morran =)

    hvordan går det ellers?

    her i det STORE utlandet sweden går ting bra, på mandag reiser jeg til Gävle og begynner og jobbe der og blir der mandag til torsdag fram til 24/3, så det blir jo en guds lykke =)

    Caesar vokser og vokser, begynner å bli en riktig stor jävel =)
    haha.... nå står han foran utgangsdöra og skriker om å skal gå ut, så vi får vel ta et hint å gå ut....
    gi meg beskjed om skype =) skal bli morro å se om det funker =)
    mariah og de 4 beinte hilser =)

    ReplyDelete
  2. Hei,

    Skal du være lenge i Colombia? Vi tilbringer mye tid i Cartagena. Dersom du vil snakke med fantastisk hyggelig nordmann i Bogota så besøk Stiftelsen Golden Colombia i Candelaria distriktet og spør etter Øystein Schjetne. Han kan vanvittig mye om Colombia.

    mvh
    JCS
    SpanskNettkurs

    ReplyDelete
  3. Hei lillebror!
    Ja, klart hun kan, bare hun ikke gir opp fordi hun er usikker.

    Det tok tid å få installert skype du. Skal prøve få det til. Håper jeg er hjemme da.

    Fint med en iskald dusj ja. Kan for øvrig også anbefale å barbere seg i kaldt vann. Veldig fint.

    Eller går det greit. Tenkte jeg skulle skrive en oppsummering av de to første ukene etterpå. Så da kan du jo lese.

    Mye reising på deg.

    Caesar vokser, tror det ikke før jeg får se det :-D.

    Hils resten av gjengen

    ReplyDelete
  4. Hei JCS.
    Ja, skal være her i ca 11 måneder. Blir nok hovedsaklig i området rundt Bogotá nå i starten. Har vært her i to uker. Skal visst være godt og varmt i Cartagena :-). Regner med at det blir en tur dit etter hvert. Jeg tittet litt på Stiftelsen Golden Colombia før jeg dro og likte opplegget deres godt, men kun tre til fire uker med tanke på språket var litt i korteste laget for meg. Jeg har et litt lengre perspektiv på det.

    Takk for tipset!

    ReplyDelete