Monday, January 3, 2011

Neida, så... / Hmmm

(no)
Da sitter jeg her på Gardermoen, helt alene, og spiser frokost.
Først nå er det gått opp for meg at jeg virkelig drar.
Var trist å ta farvel med deg kjærsten min. Veldig snilt av deg at du sto opp tidlig for å kjøre meg til flyplassen. Blir veldig rart å ikke være sammen med deg de neste seks månedene. Nå er det bare å forberede seg på flere sikkerhetsspørsmål fra de ansatte i flyselskapet jeg reiser med. Blir spennende å se om det blir mer omfattende nå jeg ankommer USA.

(en)
Well then I'm here at Oslo International Airpor Gardermoen, all alone, and eating breakfast.
Now I've realized that I'm really leaving.
Was sad to say goodbye to you my girlfriend. I really appreciate you got up early for driving me to the airport. It's going to be strange not to be together with you for the next six months. Now it's only to prepare myself for more security questions from the airline personell. I'm excited to see if it's extensive it is when I arrive to the USA.

Update: Added English translation on September 28 2011.

No comments:

Post a Comment