Wednesday, January 5, 2011

Kommentarer na mulig / Comments now possible

(no)
Hei. Da er det mulig a legge til kommentarer pa bloggen. Det var ikke mulig i utgangspunktet av en eller annen merkelig grunn.

Et lite tips:
Nar du blir spurt om hvilken profil du skal kommentere er det letteste a velge "Navn/URL" eller "Anonym".

(en)
Hi. Now it's possible to add comments to the blog. By some strange reason it was not possible to add comments by default.

A tip:
When you're asked about which profile to use when to comment it's easiest to choose "Name/URL" or "Anonymous".

Update: Added English translation on September 28 2011.

4 comments:

  1. Så flink du er!!! Da håper jeg at jeg får det til.
    Jeg har meldt meg på spanskkurs, begynner 17.januar :)
    Det blir spennende. Håper jeg klarer å lære meg noe.
    Savner deg kjærsten!!! Stor klem fra dinsin!!!

    ReplyDelete
  2. Sa bra da kjarsten min. Det kan komme godt til nytte. Savner deg ogsa!

    ReplyDelete
  3. Velg gjerne ¨Navn/URL¨ og skriv inn navn slik at jeg ser hvem det er. URL kan sta blankt.

    ReplyDelete
  4. Anette med de laaaange beinaJanuary 11, 2011 at 3:13 PM

    Hei småen!

    Skal bli spennende å følge deg her! Fikk aldri sagt "ha det" til deg før du dro... Håper du nyter dagene og at det blir en fantastisk opplevelse for deg! Klem

    ReplyDelete